02 oktober 2009

Beställningsdag

Idag har jag skickat efter lite nya saker!
Jag handlade på Börjes först:
  • Svart ryktbag (min gröna ryktlåda är ingen skönhet) - BILD -
  • Pannborste i gethår - BILD -
  • Rotborste - BILD -
  • Svart piggborste - BILD -
  • Man - och svansborste - BILD -
  • Fleecebandage (svart) - BILD -
  • Grimskaft - BILD -
  • Ridbyxa Blue Check - BILD -
  • 2 par knästrumpor (blå) - BILD -

Jag skulle köpt deras lila, nya Bucas-regntäcke.. Men den fanns givetvis inte i Fionas storlek 145. Så, jag åker iväg till Lyckås eller Hööks i helgen istället och hoppas på att hitta något!
Sedan beställde jag 4 böcker på cdon.

  • Balans till häst - BILD -
  • Att bli med föl - BILD -
  • Hästens näringsbehov och utfodring - BILD -
  • Köp hem 5 - BILD -

Så nu ser jag fram emot att få hem mina inköp!

Kram, Moa