01 oktober 2009

Oktober

Oktober hade en märklig början..
Jag vaknade på fel sida (jag säger ju att det bringar otur att öppna ögonen på vänster sida) och har mått rätt illa hela dagen. Jag har inte riktigt orkat ta tag i situationen och har helt enkelt haft en dag att deppa ihop på. Tittat på alla tråkiga TV-shower (Oprah, Tyra Bank, Ellen DeGenerees).. Det var rätt fint väder när jag vaknade. Men klockan 13:30 såg det ut såhär..
Det öste ner! Man ser inte så tydligt på bilden (förstora den så ser ni bättre). Strax innan bilden togs haglade det, usch! Hagel gillar jag inte, men regn kan vara mysigt. Men idag hade jag föredragit en promenad i höstsolen. Fast handen på hjärtat om jag tänker tillbaka på det hemska humör jag hade så hade jag antagligen max tagit något varmt att dricka ute på altanen isåfall. Bilden här uppe är jag faktiskt väldigt nöjd med. Jag tycker att den blev fin för att ha tagits genom en fönsterruta.
Vi får hoppas att oktober ger något fint också snart! En fin sista dag kanske?
Bloggar strax om dagens ridpass.
Kram, Moa